close
*Not one night one single day

That I would't give to you

So with all my might in every way

I try to forget you too



I thought you could tell me anything

Yeah,you used to do that

Let me inside of everything

Yeah,you used to do that



Never to change

At least,I thought

It feels so strange

Because there's



Not one night one single day

That i would't give to you

So with all my might in every way

I try to forget you too



Loneliness may come knocking at my door

Where I'm coming from, that don't phase me anymore

Time has shed a little light on where I'm supposed to be

But there's no use in thinking you'll come running back to me



Since you've been gone

I've learned to stop

Trying to hold on

Because there's





不只一個晚上一個天

我不再給你

如此竭盡全力在每一方面

我努力也忘記你



我認為你能告訴我任何事情

是的,你過去常常那樣做

讓我沉浸在所有事之中

是的,你過去常常那樣做



決不改變

至少,我認為

它感覺起來如此陌生

因為在那裡



不只一個晚上一個天

我不再給你

如此竭盡全力在每一方面

我努力也忘記你



孤獨可以來敲我的門

我正來自那裡,那不再使我分階段

我應該在時間發出小光的那裡

但是認為你將回到我身邊是無用的



自從你離開

我已經學習停止

努力堅持

因為那裡
arrow
arrow
    全站熱搜

    narciss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()